luni, 1 iulie 2013

Evolutie dieta...ep 5

N-am mai scris nimic despre regimul meu de ceva vreme. Ultima data cand scriam despre asta aveam 59,5 parca. Am continuat...nu la fel de strict ca in primele saptamani, am mancat de toate in limitele pe care mi le-am impus.
Am fost 6 zile la mare unde am facut excese. Adica am mancat si seara, am baut si ceva bere si am mancat si desertul TOT. Dar am mancat mancare gatita si desert facut in casa, am baut apa NU sucuri, n-am mancat decat o inghetata in 6 zile si am renuntat la gustarile dintre mese. Asa mi-am mentinut greutatea pe timpul mini-vacantei la mare.
Cand am plecat la mare aveam exact 57,9 kg si la fel am si astazi.
Deci regula de baza este moderatia. Totul trebuie consumat cu masura.
Mai am o tinta dar nu o voi dezvalui acum, ci atunci cand voi ajunge la ea sau macar voi fi in apropiere.

2 comentarii: