sâmbătă, 30 martie 2013

Jurnal de mamica la dieta

Despre ce e vorba....acum un an, ma laudam ca tin regim. Am tinut. De un an de zile nu mai mananc dupa ora 18 nimic, sucuri din comert nu am mai baut, si de la dulciurile cumparate am incercat sa ma abtin. Am slabit 10 kg. Cand m-am apucat de regim, Rares avea 8 luni si eu 73 de kg. Cele mai multe kilograme le-am pierdut in primele 2 luni, pana cand organismul s-a obisnuit cu regimul si am stagnat. Nu m-am lasat si am continuat. In octombrie aveam aproape 62 de kilograme. Dar de acolo am inceput sa cresc. De ce, daca tot m-am chinuit atat? Pentru ca m-am culcat pe-o ureche. Am continuat sa nu mananc seara, nu am baut sucuri cumparate, dar am facut multe dulciuri in casa si am mai mancat si din comert. Plus ca au trecut sarbatorile de iarna si peste mine, ca peste toata lumea. Nu am tinut cont cat mananc, doar ca nu am mancat dupa ora 18.

Acum 3 saptamani aveam superba suma de 64,7 kilograme. Sa zicem ca pentru inaltimea de 170 cm, nu e mare lucru, dar....subsemnata cand se ingrasa pune pe burta si cand slabeste, slabeste la picioare.
M-am apucat de regim. De data asta un regim mult mai strict si care necesita ceva mai multa atentie la detalii.
Ideea e ca am scos total din alimentatie dulciurile cumparate, dar si cele de casa (copiii sufera), am renuntat total la orez, paste si cartofi partial.
Luni implinesc 3 saptamani de dieta. O sa ma cantaresc si va voi anunta exact cat am slabit. Si va zic sigur ca am slabit, pentru ca se vede la haine si oricum ma cantaresc saptamanal, deci stiu ce spun.
Nu stiu daca intereseaza foarte mult subiectul, dar pentru mamicile care au aceeasi problema ca mine si care stau acasa cu bebeii si pot sa se ingrijeasca de aceasta particularitate a vietii mai putin placuta, ar putea fi de ajutor.
Pentru cine nu stie, am 30 de ani, 2 copii de 3 ani si 7 luni, respectiv 1 an si 8 luni. In ambele sarcini m-am ingrasat 14 si 18 kg. 
Nu am tinut diete stricte de genul -micul dejun: un fruct, iaurt si o felie de branza; la pranz bla bla bla etc. Nu suport dietele de genul asta. Nu suport lucrurile impuse de niciun fel si atunci imi fac singura meniul.
Am descoperit pentru prima data caloriile. Adica stiam ca exista, dar nu stiam in ce cantitati. Am fost socata initial, cand mi-am dat seama ca banalii pufuleti sunt bombe calorice. Dar despre asta, in postarile viitoare.


Reguli pentru cine vrea sa incerce:
- aveti nevoie de un cantar de bucatarie
- aveti nevoie de sprijin din partea familiei
- trebuie sa stati foarte bine cu psihicul. Dieta e ca mersul pe munte...nu mergeti cu picioarele ci cu capul. Daca nu sunteti sigure ca puteti si nu credeti in voi, nu incepeti.
- fiti constiente ca prima saptamana e cea mai grea
- fiti sigure ca veti avea momente in care aproape veti claca, ideea e sa o luati pas cu pas
- cantariti-va doar o data pe saptamana, nu zilnic
- aveti nevoie de internet

Voi reveni cu detalii multe, cu meniuri si ceva liste de alimente si caloriile lor.

Rares are acum 1 an si 8 luni, mami a lui are (X) kilograme...(raspunsul, luni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu