joi, 7 martie 2013

Gradinita

Gradina mea de flori, trebuie sa va spun, inseamna flori ingradite sau partial ingradite de-a lungul si de-a latul curtii, pe langa gard. Deocamdata au rasarit putine, astept zile mai insorite ca sa apara mai multe si chiar sa infloreasca.

Incep cu cateva succese interioare: flori de piatra, patrunjel, marar, rosii, busuioc, cimbru timid si galbenele indraznete:

Aici va prezint 3 trandafiri, 2 paziti ca sa nu-i distruga Hera. Cel din mijloc, mutat anul trecut, nu ii dau multe sanse, sper sa ma insel:

 Narcise plantate in graba anul trecut:



 Loc de joaca, plantat acum 3 ani. Iese anual, nu necesita ingrijire speciala, doar mai trebuie adaugat cat ceva pe langa, ca sa nu se plictiseasca beneficiarii. Rezista bine si iarna:

 Hera, singura oratanie de curte. Tine loc de gaina(scurma tot). A avut apucaturi de soarece, rodea tot. Acum s-a integrat in peisaj si s-a cumintit. Partial. Nu lasam papuci liberi prin curte:

Crini albi. Nu ma asteptam sa iasa, recunosc ca nu sunt preferatii mei. Mi-au facut in ciuda si acum abia astept sa ajunga cat gardul:

 Zambilele, iubitele mele. E al trei-lea an cand ies si ma fac fericita. Anul asta le voi muta...fac loc pentru rosii:





2 comentarii:

  1. Eu vad loc :))
    Si daca nu e, poti pune rosiile in galeti, pe post de ghivece.
    Crinii albi au doua avantaje: miros si sunt rezistenti, nu-ti faci probleme ca trebuie scos bulbul si repus.
    Pe marginea locului de joaca eu as vedea niste ghivece cu floricele micute, gen caltunasi sau craite pitice, plantate impreuna cu cei mici :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor sa ai in toate! Foarte frumoase si bineteles Hera:-)

    RăspundețiȘtergere