sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Viata dupa Black Friday

Azi e o zi noua...cu soare, caldura, pasarile ciripesc voios, suntem fericiti si toti copii din lume sunt cuminti...vrajeala, exact ca vinerea neagra.
Ieri v-am prezentat viata intr-o zi atat de speciala din fata laptopului. Probabil ca cei care s-au inghesuit prin magazine si au prins cate un aparat de tocat carne sau vreun televizor, acum ma injura si zic ca habar n-am ce vorbesc. Nu-mi pasa.
Tot ieri va ziceam ca eu imi fac cumparaturile de pe alte site-uri decat cele prezentate atat de frumos in postarea trecuta. Acum 2 ani ne-am luat o combina frigorifica...la Domo, Altex sau alte firme spalate, pretul normal era cam 2500 ron. Noi l-am luat cu 1700 cu tot cu transport, tot de pe internet.
Acum 3 saptamani mi-am achizitionat o perie rotativa. Pretul de pe site-uri cunoscute este 219, 209, chiar si 300 ron. Eu am gasit-o cu 172. Ha? Epilator am gasit cu 81 ron, la restul abia a ajuns pretul la 104 ron.
Deci, de ce sa-mi cumpar acelasi produs, cu aceeasi garantie, de la astia cunoscuti? O sa ziceti ca ceilalti nu prezinta incredere, ca nu sunt de notorietate. Eu nu am avut probleme cu nici macar un produs comandat de la ei. Si nu, nu o sa va zic care sunt aceste site-uri cu preturi ceva mai aproape de adevar, pentru ca intentia mea nu e sa le fac reclama, ci sa va atentionez ca exista viata dupa Black Friday si ca daca v-ati dorit ceva si nu ati reusit sa va cumparati ieri, cu siguranta veti gasi in alte parti si cu preturi care va vor uimi, fara reduceri trambitate si artificii colorate.
Speranta moare ultima, mai ales daca ai bani de cheltuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu