luni, 22 octombrie 2012

Vaccinurile de la GlaxoSmithKlein, in cabinetele medicilor de familie

Astazi i-am facut lui Rares vaccinul impotriva rubeolei, rujeolei si oreionului, ROR-ul. Adica Priorix de la GlaxoSmithKlein. Toate vaccinurile copiilor mei au fost facute cu doze de la GSK. Si n-au fost ieftine deloc.
De fiecare data cand am cautat aceste vaccinuri prin farmacii, n-am intampinat probleme foarte mari, le gaseam de obicei la Sensi Blu. Azi am cautat Priorixul in toate farmaciile posibile si nimic....gol total, nu mai este pe nicaieri. Singurul gasit cu greu a  fost Priorix Tetra, dar nu ma ajuta cu nimic.
Am intrebat, am cautat, farmacistele imi spuneau ca nu mai exista in farmacii, dar nimeni nu-mi explica nimic. Si atunci a sunat Stefan o prietena farmacista care s-a interesat si mirare...Priorixul a intrat in schema de vaccinari din cabinetele medicilor de familie, deci platit de catre Ministerul Sanatatii, deci e gratis, deci nu se mai vinde in farmacii. Si se pare ca toate vaccinurile obligatorii au fost preluate de la GSK...pentru noi ar fi foarte bine... si mai bine ar fi fost atunci cand am platit aproape 300 de lei pe ele pana la 1 an al copiilor...In fine, am facut vaccinul pentru ca deja il comandase Doamna Doctor pentru Rares. De cata alergatura as fi fost scutita daca stiam de la inceput!?
Deci, daca v-ati vaccinat pana acum copiii cu vaccinurile Glaxo, intrebati medicul de familie inainte. Toate vaccinurile de la GSK le gasiti la medicii de familie, cred ca trebuie doar anuntati ca urmeaza sa faceti vaccinul, ca sa aiba timp sa-l comande.

Dar stau acum si ma intreb: oare cat a platit GSK pentru a fi achizitionat de catre Ministerul Sanatatii? Si cred ca raspunsul sta undeva in falimentul Institutului Cantacuzino...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu