vineri, 31 august 2012

RHCP




Diseara mergem la concert...abia astept sa vad cum o sa fie...in sfarsit pe Arena Nationala. Am asteptam ceva timp pana sa avem un loc pentru concerte de genul asta, sa speram ca vor fi mai multe de acum.
Oricum, impresii in zilele viitoare, dupa ce ne revenim :)) previzionez ca vor fi de bine, ca doar RHCP sunt cum se zice,  "tata lor"




PS: am fost la RHCP...pe gazon, stadionul impresionant, dar parea chiar si asa neincapator pentru toata lumea adunata. Concertul a fost ok,  doar ca din nou, sonorizarea a fost romaneasca...se putea mult mai bine. Cei care au mai fost la concerte live stiu ca daca sonorizarea e proasta, nu se inteleg cuvintele rostite, mai ales ca erau in engleza. Adica exceptand melodiile cunoscute, pe care le stia tot stadionul, celelalte nu puteau fi intelese din cauza sunetului. Nu am inteles un vers cap-coada, ci doar franturi....Imi aduc aminte de concertul Guns'n Roses, la care a fost aceeasi problema, sonorizarea execrabila, si am auzit voci care spuneau ca in zona A se auzea foarte bine. Posibil ca si aici sa se fi auzit altfel in tribune sau in fata, DOAR CA un concert nu se da doar pentru o parte din cei care au platit bilet, ci pentru absolut toti. In fine, ei ca formatie au fost ok, am auzit nemultumiti care ar fi vrut sa-i vada ca interactioneaza mai mult cu publicul...eu zic ca au interactionat, dar nu se intelegea ce spun, am explicat deja asta... aerul romanesc e de vina...Starea necesara unui asemenea eveniment eu zic ca a existat, pentru ca ei au creat-o, solourile au fost de exceptie, prestanta lor a fost onorabila, se vedea ca au pus suflet pe scena.
             Dar sa vorbim si despre organizare....trag aer in piept si va zic cu parere de rau ca din nou a fost bataie de joc....jetoanele se cumparau greu, foarte greu pentru ca erau putine gherete pentru atatia oameni, berea din nou cam pisu, noroc ca am baut la terasa inainte, ca altfel muream de sete, scump  oricum, 6 lei jetonul....deci orice cumparai cam atat costa...Wc-urile, tot ecologice si doar intr-un singur loc, adica pe unde se intra...daca stateai in partea opusa a stadionului, ghinion. Sa zicem ca daca iti planificai totul inainte, adica mergeai la tearasa cum am facut noi si la pisu mergeai doar inainte sa se umple stadionul, totul era mult mai usor. Dar noi am intrat tarziu pe stadion, si bine am facut, dar cei care erau acolo de ore bune...hmmmm.
            Per total, a fost un concert reusit pentru ca publicul s-a distrat si cei de la RHCP au fost la inaltime, au pus suflet pe scena si as zice ca s-au simtit si bine la noi.

4 comentarii: