miercuri, 25 iulie 2012

Reclame dietetice

Stiu sigur ca ati vazut reclamele alea lungi si plictisitoare la tot felul de tigai minune in care nu puneti ulei, sunt dietetice, sanatoase, etc. Le-am vazut si eu, de la tigai electrice, ceramice, neceramice, la tigai si tigaite minune. Nu am nimic impotriva lor pentru ca am in mana telecomanda si pot sa schimb oricand, dar cateodata mi-e lene. Si cand mi-e lene, ce-mi vad ochii? Pai vad niste dudui mari cat tot ecranul care vorbesc despre mancarea dietetica pe care o gatesc in aceste tigai minunate, care spun ele reduc colesterolul si care le aduc multa sanatate. Credeti-ma ca m-am uitat la mai multe reclame  din curiozitate si ce sa vezi? la fel, televizorul e prea mic sa le cuprinda... si atunci ma intreb ce e in capul celor care regizeaza aceste reclame? sunteti voi idioti sau noi chiar suntem o natie de obezi? cum poti pune sa vorbeasca despre cat de mult au slabit mancand din acele tigai, niste femei grase? Sa ma scuze cititorii, dar si eu cand eram grasa, chiar daca eram insarcinata, tot grasa ma numeam. Deci, cum sa am eu incredere in aceste produse, cand exemplul este cel mai prost ales cu putinta?
In fine, iarasi sa ma scuzati, dar cu doamna Mirabela Dauer in frunte, care oricum este printre cele mai silfide de pe acolo, toate lasa de dorit...Daca gatind fara ulei aratam asa, cu ulei cum o fi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu