marți, 12 iunie 2012

Masinuta pentru copii

Astazi mi-am dat seama ca a devenit un fel de obisnuinta sa va impartasesc experientele pe care le-am avut sau le avem inca cu jucariile pentru copii sau alte articole pentru copii. Astazi as vrea sa va prezint o masinuta foarte frumos colorata, dragutica, usoara si foarte proasta. Ea se numeste masinuta fara pedale Polo, si nu v-o recomand nici daca cineva vrea sa v-o dea pe gratis. Daca tineti la nervii vostri si nu vreti sa fiti iritati de fiecare data cand copilul o cere sa se plimbe cu ea, nu o cumparati in veci.
Am foarte multe de povestit despre ea:

 Primul lucru, pretul. Noi am dat pe ea 15 lei acum 2 ani si zic ca am dat mult pentru un plastic si o lucratura atat de proaste. Mirarea a fost sa o gasim in alte supermarketuri la pretul enorm de 35 sau chiar 47 de lei. Chiar si in prezent o gasesc la vanzare pe internet cu 49 ron, dar sigur daca sap pe google mai mult, o gasesc si mai ieftina dar si mai scumpa. Inafara de coloritul placut ochilor, nu e nimic de ea.
La prima folosire a Anei, pe cand avea vreo 9 luni, intai a cedat claxonul. E pus de forma, a fost scos si bagat in gura din prima secunda. Apoi au cedat rotile. Aici e marea problema, rotile, odata ce au cedat, s-a terminat cu linistea si nervii. Tati repara, mami repara... toata ziua. A incercat Stefan sa le lipeasca, n-a tinut mult, oricum lipea una, se desfacea cealalta. Si tot asa. In plus, pe tija de la roti sunt niste piese mici colorate, n-am inteles pentru ce, care pot fi bagate in gura si inghitite in momentul in care cade o roata, pentru ca atunci are acces la ele. Si faza cu rotile dureaza cat va tin pe voi balamalele. Oricum, nu puteti sa o aruncati pentru ca puiul mic o iubeste tare. Urmatorul lucru care a cedat a fost volanul, facut bucati la prima exprimare mai agresiva a copilului...adica un copil de nici 2 ani...
Deci fara volan, claxon, roti...arata ca in poza noastra, facuta aseara. Singurul lucru bun care insoteste aceasta masinuta este telefonul, adica o bucatica de plastic care e rezistenta doar pentru ca e mai mica si oricum a stat doar in casa, pentru ca fi'mea e mare telefonista.
Concluzie: oricat de ieftina ar fi, tot scumpa ramane in comparatie cu calitatea, nu achizitionati asa ceva pentru ca va trebui sa stati numai cu grija copilului, nu o primiti nici daca e pe gratis, nu e sigura din niciun punct de vedere, oricat de mult ar lauda-o altii ca sa-si vanda marfa.

Un comentariu:

  1. Vai in ce hal arata
    Si noi avem experiente cu multe jucarii "explozive"
    Calitate indoielnica, suntem sufocati de produse facute pe vapor...

    RăspundețiȘtergere