vineri, 16 martie 2012

Planteaza multumirea noastra

Cei care ne cunosc mai bine, stiu ca reciclam tot ce se poate...sticla, cutii de bere, hartie...cred ca suntem printre singurii nebuni care consumam benzina in cautarea unor recipiente speciale de reciclat selectiv. Asta pana s-a gandit primarul sectorului 4 sa monteze mai multe. Acum nu mai facem un ocol de kilometri, stim exact care ne e tinta.
In urma cu cateva saptamani, am hotarat sa renuntam la toate facturile care ne veneau prin posta, pentru ca oricum le aruncam...deci ce rost are? Oricum avem conturi pe siturile care ne intereseaza si platim totul virtual, asa ca am considerat ca e o alegere buna.
Bucuria noastra, sau mai bine zis multumirea noastra a venit atunci cand am primit un feedback de la unul dintre furnizorii nostri, atat de necesar dar si atat de blamat la noi in zona...Enel. Am primit un plic ieri. realizat din hartie reciclata, care continea un cartonas. Cartonasul il bagi in apa si apoi il acoperi cu pamant si...intr-o saptamana apar niste floricele.
Sincer ne-am bucurat, pentru ca noi chiar credem in reciclare, in responsabilizarea noastra si a copiilor nostri, in conservarea naturii pe cat mai mult posibil.
Asa ca, dupa ce am sunat de nenumarate ori ca sa anuntam intreruperi de energie electrica, ne-am certat, am si injurat cand stateam 20 de ore fara curent in luna decembrie, a reusit Enelul sa ne aduca un zambet pe fata, si ceva mai multa multumire. Acum, sa nu-mi aminteasca nimeni de multumirea asta din suflet data viitoare cand o sa stam pe intuneric, ca nu garantez pentru mine :))
In concluzie, ziua de ieri a fost una satisfacatoare pentru niste persoane ca noi, care umbla cu portbagajul de la masina plin cu materiale reciclabile.
Cand vor iesi floricelele, o sa vi le aratam, sa fie si ele vedete :))

2 comentarii:

  1. Ahhh...faimoasele pene de curent din aceasta iarna, cand noi ne-am parasit locuinta ca sa stam cateva zile la hotel ( asta din cauza ca noi lucram la casa, avem incalzirea deocamdata pe electric).
    Probabil ca trebuie lazi intregi cu seminte de flori, ca eu sa uit frigul tras iarna asta :))
    Ideea este draguta, dar eu tot cu scepticism o privesc.
    Ca si reclamele Petrom, cat au ei grija de noi, de mediu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi am fugit in Bucuresti la mama cand n-am avut curent sau cand au fost nameti. La urmatoarea pana de curent, o sa ne auzi cum urlam la telefonul de reclamatii...

    RăspundețiȘtergere