miercuri, 28 ianuarie 2009

Sarcina si barbatii

Pai da, exact despre asta e vorba: despre faptul ca si barbatii sunt insarcinati odata cu partenerele lor. E greu de crezut, stiu asta...dar daca nu traiam o astfel de experienta, nu povesteam.
Ca aproape toate femeile care au o sarcina in evolutie, am avut cateva simptome specifice si anume: stare de greata, foame, pofte, somn, dorinta de ceva dulce si multe fructe. In afara de greata care a trecut foarte repede, cu restul am ramas si acum si probabil ca se vor acutiza pe viitor.
Ideea este ca ii povesteam lui Stefan ca am citit undeva ca si barbatul poate avea aceste semne, si bineinteles ca orice doctor, a eliminat posibilitatea din start si a zis ca sunt prostii si sa nu mai citesc tot ce scrie pe net. Ei bine...acum este sustinatorul acestei ipoteze pentru ca a trait s-o simta si p'asta.
Mi-a fost rau, i-a fost si lui, a dormit in acelasi timp cu mine, a avut pofte, a fost nervos cand am fost eu, a mancat mai mult si am fost lenesi impreuna. Si nu a fost o coincidenta, a fost si este o rezonanta afectiva. Faptul ca noi comunicam si dincolo de granitele trupului, ca sufletele noastre rezoneaza, nu este doar o intamplare si nu suntem noi singurii care simtim asta.
Medicina alopata refuza aceasta ipoteza pentru ca stiintific nu are o baza, nu se poate demonstra dar iata ca viitori tatici sunt pusi in fata faptului implinit si oricat ar vrea sa refuze gandul acesta, simptomele nu le dau pace.
Omul meu a zis ca e oribila starea, ca nu-i place greata, ca se simte foarte rau si asta am vazut si eu. Cu timpul poate ca o sa-i treaca sau poate ca se va agrava...ramane de vazut.
Sincer acum, doamnelor, parca ma simt putin "razbunata" ca nu sunt singura care sufera in aceasta perioada, ca doar nu l-am conceput singura pe "bebe".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu